Colian po raz kolejny wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, biorąc udział w Wielkoorkiestrowej Sztafecie Cyklistów. Czytaj więcej »
Colian po raz kolejny wsparł Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, biorąc udział w Wielkoorkiestrowej Sztafecie Cyklistów. Czytaj więcej »
Od początku 2025 roku produkty marki E.Wedel takie jak kultowe Ptasie Mleczko®, Torcik Wedlowski, WW oraz inne słodycze, będą powstawały z wykorzystaniem jaj pochodzących od kur hodowanych w warunkach zapewniających wyższe standardy ich dobrostanu. – czytamy w oświadczeniu spółki. Jak podkreśla firma, powyższa zmiana nie wpłynie w żaden sposób na jakość i smak produktów. Czytaj więcej »
Grupa InPost przedłużyła umowę sponsorską z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską i gwiazdą światowej lekkiej atletyki. Natalia jest rekordzistką Polski w biegu na 400 m, mistrzynią Europy w biegu na 400 m (Rzym 2024), a także brązową medalistką olimpijską w biegu na 400 m (Paryż 2024). Czytaj więcej »
Do 2030 r. Lidl zwiększy udział sprzedawanych artykułów pochodzenia roślinnego, takich jak roślinne źródła białka, produkty pełnoziarniste, owoce i warzywa, o 20 procent w porównaniu z 2023 r. Lidl jest pierwszym sprzedawcą detalicznym, który wypracował przejrzystą ofertę dla wszystkich kategorii żywności w ramach swojego asortymentu w 31 krajach, w których działa sieć.... Czytaj więcej »
Jak wynika z nowych badań opinii, obecność alkoholu na studniówkach, przed i po imprezie, jest powszechna. Własne doświadczenia i obserwacje uczestników tych uroczystości wskazują na alkohole wysokoprocentowe, w tym wódkę, jako najczęściej spożywane podczas bali przedmaturalnych. Czytaj więcej »
Klienci sieci Biedronka do niedzieli (26.01) mogą skorzystać z promocji 2+2 na artykuły przemysłowe i tekstylia oznaczone logotypem WOŚP. W dniu Finału, 26 stycznia, przypada niedziela handlowa, dlatego wszystkie sklepy sieci będą otwarte, umożliwiając klientom aktywne wsparcie tej wyjątkowej inicjatywy. Czytaj więcej »
Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób. Czytaj więcej »
Cukiernictwo to sztuka wymagająca nie tylko pasji, ale i znajomości najnowszych trendów. Akademia Hochland Professional, we współpracy z IRCA POLAND, 22 stycznia zorganizowała w Łodzi warsztaty kulinarne Masterclass, które wprowadziły uczestników w świat deserów na najwyższym poziomie. Czytaj więcej »
Żabka Ads - Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale i usługi, informacje o wydarzeniach,... Czytaj więcej »
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce wnioskuje do rządu i parlamentu o podjęcie inicjatywy ustawodawczej, mającej na celu wprowadzenie zerowego limitu zawartości alkoholu dla kierujących pojazdami. Zwraca się także do innych organizacji przedsiębiorców oraz instytucji działających na rzecz poprawy bezpieczeństwa drogowego o podjęcie współpracy w celu... Czytaj więcej »
Tradycyjnie, również w tym roku, Browary Warszawskie przyłączają się do wsparcia zbiórki na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Datki zbierane są do puszek w restauracjach i kawiarniach, akcję można też wesprzeć licytując: zaproszenia na kolacje degustacyjne, vouchery na wydarzenia i usługi, a także wycieczkę z przewodnikiem po Browarach Warszawskich i okolicy. Czytaj więcej »
Już 26 stycznia odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a Crunchips ponownie dołącza do paczki, która wspiera tę wyjątkową inicjatywę. Marka Crunchips, jako jeden ze sponsorów Finału prowadzi szereg aktywności, angażując swoich pracowników i stawiając na działania od serca. Czytaj więcej »
W Białymstoku uruchomiono nowy sklep pod szyldem Grupy Chorten. Placówka powstała w miejscu dawnego punktu PSS Białystok, który zakończył tam działalność w końcówce minionego roku. Czytaj więcej »
W ramach programu „Rusz się z K!”, marka Kubuś już po raz 9-ty zaprasza najmłodszych narciarzy i snowboardzistów do udziału w Lidze Kubusiowego Narciarza. Czytaj więcej »
Frigo Logistics, operator dla produktów wymagających kontrolowanej temperatury, ogłasza rozpoczęcie innowacyjnych testów ciągników i naczep elektrycznych we współpracy z renomowaną piekarnią, firmą La Lorraine. Czytaj więcej »
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie nowego programu grantowego. Jego celem jest wsparcie projektów i badań zorientowanych na ochronę zagrożonych gatunków zwierząt w Polsce. Czytaj więcej »
Od stycznia 2025 roku funkcję prezesa przejął Paweł Ziębaczewski, związany z firmą od 18 lat. Dotychczasowy prezes, Janusz Ciepliński, po ponad dwóch dekadach zarządzania przechodzi do rady nadzorczej, gdzie dołączy do właściciela firmy Piotra Marczaka. Czytaj więcej »
Browar rzemieślniczy PINTA nawarzył w 2024 roku ponad 32 tys. hektolitrów piwa, czyli ponad 10% więcej niż w roku 2023. Czytaj więcej »
Międzynarodowe Jury Konkursu Piw Rzemieślniczych Kraft Roku za najlepsze polskie piwo kraftowe 2024 roku uznało Lager Trzech Kumpli uwarzony przez Jakuba Rośka z Browaru Trzech Kumpli. Czytaj więcej »
SERTOP sp. z o.o. został uhonorowany Certyfikatem Jakości Biznesu „Przedsiębiorstwo Fair Play 2024”. Czytaj więcej »
W 2024 roku, po raz siódmy, firma Hochland Polska przeprowadziła badanie zadowolenia z podejmowanych przez nią inicjatyw na rzecz społeczności lokalnej wśród mieszkańców gminy Kaźmierz oraz pracowników znajdującego się tam zakładu produkcyjnego Hochland. Czytaj więcej »
Coraz więcej konsumentów w swoich wyborach zakupowych kieruje się chęcią poznawania nowych produktów i nieoczywistych połączeń. Czytaj więcej »
KAMIS to wiodąca marka przypraw i dodatków kulinarnych, która od lat inspiruje Polaków do odkrywania nowych smaków w kuchni. Teraz role się odwróciły – to konsumenci decydują, czy musztarda z prażoną cebulką i szalotką czy ta z pieczonym czosnkiem i miodem trafi na sklepowe półki. Dylemat rozstrzygnie głosowanie w mediach społecznościowych KAMIS. Czytaj więcej »
Fit Cake To Go, innowacyjny koncept od lidera bezcukrowych deserów - marki Fit Cake, z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku. Mobilne punkty gastronomiczne w kontenerach oferują zdrowe, bezcukrowe przekąski, trafiając w potrzeby zabieganych, świadomych zdrowotnie konsumentów. Czytaj więcej »
Blisko 350 nowych sklepów, dynamiczny rozwój narzędzi dla franczyzobiorców, inwestycje w remodelingi, Rady Franczyzowe, sukcesy targów handlowych oraz intensywne kampanie w social mediach – Nasz Sklep podsumowuje 2024 rok. Czytaj więcej »
Koncept sklepu CHLEB&SER od Hochland wystartował w 2020 roku. Projekt wnętrza został utrzymany w klimacie rustykalnym, lecz w nowoczesnej formie. Sklep zlokalizowany jest bezpośrednio obok zakładu produkcyjnego Hochland w Kaźmierzu. Czytaj więcej »
Badania SW Research pokazują, że Polacy widzą problem społeczny i zdrowotny związany z dostępnością wódki w opakowaniach do 300 ml. Czytaj więcej »
Już po raz drugi sieć ALDI wspólnie z Fundacją wesprze inicjatywę, kontynuując swoje zaangażowanie w działania na rzecz zdrowia i pomocy potrzebującym. Czytaj więcej »
Gdy po świątecznych i sylwestrowych szaleństwach przychodzi moment na powrót do „rzeczywistości”, może być to idealny moment na postanowienia. Dry January to światowa już akcja łącząca ludzi świadomie ograniczających konsumpcję alkoholu. Czytaj więcej »
Oatly rozszerza dostępność swoich produktów, wprowadzając napój owsiany jako bardziej przyjazną dla klimatu* opcję na pokładach polskich pociągów. Dwa różne produkty: Oatly Barista Edition oraz 20-mililitrowe porcje napoju owsianego do kawy i herbaty, będą dostępne dzięki współpracy z firmą WARS S.A. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...